tessan72

Äntligen kan jag logga in :-)

Publicerad 2008-04-04 02:06:58 i Allmänt,

Tydligen håller dom på att ändra om å flytta bloggar hit och dit här så det har varit problem att logga in i flera dagar  nu!

I lördags hade vi pokerturnering och min sambo vann det hela själv var jag så duktig att jag kom absolut sist :-) Man kan inte ligga på topp jämt och jag har tröttnat på poker har inte riktigt tålamodet som krävs för att sitta i drygt 5 timmar och spela!

I förrgår färgade jag underhåret svart på Moa och hon är så nöjd att hon kastar omkring med håret hela tiden :-) Det vart himla snyggt så jag ska färga mitt eget nu framöver, ska sola lite först så jag inte ser ut som ett åkerspöke!!!

Den här helgen blir lugn alla 4 barnen  hemma så om vädret tillåter blir det Storklinta på lördag så vi håller tummarna på sol!

Philip har blivit en riktig buse som hinner med massor på nolltid, jag lär väl gå ner några kilon som jag jagar honom om dagarna :-) Han kan säga: Hej, där, mamma, pappa, tutte och igår lät det som han sa: Philop (som Smilla säger). Klappa händerna och vinkar gillar han åxå att göra och det är ett ständigt pekande! Han står själv stadigt men är lite för feg för att våga ta det stora steget att börja gå!

Smilla hon är en riktig sångfågel och nu är det Kalle Teodor visan från Pippi Långstrump som gäller, vi sjunger den i snitt 757 ggr/dag! Hej hå! Hon är rätt nöjd då vi flyttat in lillebror i hennes rum, hon är inte riktigt förtjust i att sova själv än men vi kämpar tappert med båda ett evigt nattspringande dock :-s

Jag längtar verkligen till imorgon då min älskade storpajk kommer hem, han är så go när han vågar visa den sidan (tyvärr händer det inte ofta nuför tiden, pinsamt att sitta å mysa med morsan!)!

Nu skriker John Blund att det är dags för mej att sova!!!

Ps. Jag hoppas verkligen att dom löser Arboga morden och jag lider verkligen med den stackars ovetande mamman vars liv är totalförstört för all framtid! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela