tessan72

Snuvigt, värre!

Publicerad 2008-04-15 00:51:39 i Allmänt,

Så har vi åkt på förkylning hela högen :-s! Verkar inte som om snuvan vill ge sej på riktigt utan näsan har runnit nästan hela vintern! Nu trodde vi ju våren kommit på allvar, vad händer??? Jo, snöstorm och flera decimeter snö igen! Kan man bli annat än pessimistik? Moa kom hem tidigare från skolan idag, ont i magen sa hon! 2 timmar senare (jag hade somnat i soffan med lill Philip) har hon gjort chokladbollar! "Har du inte ont i magen?" frågade jag. "Det har gått om nu!" svarade hon :-)

Imorgon blir det bakardag och pyssel! Idag har jag varit duktig och satt smultronfrön i drivhus, så det blir spännande att se om dom tar sej! Jag ska köpa en miniväxthus och odla egen gurka, paprika och melon så det blir riktigt kul om det funkar vill säga. Jag är ju inte direkt känd för att ha gröna fingrar!!!

Jag håller på att tjöta på gubben att vi ska bege oss upp till "happis" och IKEA på lördag, håll tummarna att jag lyckas :-)

Vi har som stora delar av Sverige idag tänt ett ljus för lilla Engla! Vila i frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela