tessan72

Uttråkad!

Publicerad 2008-04-23 01:13:43 i Allmänt,

Jag e riktigt uttråkad och hoppas verkligen på att få börja jobba inom en väldigt snar framtid! Är mest irriterad å less nu!

Blev riktigt upprörd igår då jag läste på debattsidan i aftonbladet där en mamma vars barn blivit utsatt för en pedofil fått förfrågan om pedofilen fick träffa sitt offer i sin rehablitering! Hur sjukt samhälle har vi egentligen??? Ska hon hjälpa pedofilen att bli frisk? Han har skadat henne för livet och vem hjälper henne??? Slut med daltandet av sexualbrottslingar nu! Inför samma regler som i USA där pedofiler och sexförbrytare har skyltar på huset att här bor en pedofil! Dom har valt bort alla sina rättigheter då dom valde att förstöra en annan människas liv! Alla har ett val att sen skylla på taskig barndom då dom sabbar för andra är rena rama skitsnacket! En människa som är 40 år kan för f-n inte sitta å säga: "Jag har gjort allt det här dumma för att jag hade så dålig uppväxt!" Dom har stått på egna ben i ca 25 år men dom första 15 åren var ju mamma eller pappa dum så då kan jag bete mej som ett svin mot andra resten av mitt liv!!! Hur korkat och patetiskt som helst... Nä låt dom dj.... ta ansvar för sina handlingar som alla vi andra och sluta dalta med odjuren!!!

Så nu känns det lite bättre då jag fått spy lite galla!

Kommentarer

Postat av: Jenny & Cailey

Publicerad 2008-04-23 16:32:13

Fy fan va sjukt!!!!! ALDRIG skulle jag som mamma säga.

Postat av: Petra

Publicerad 2008-04-29 18:06:14

Hej!
Vill du veta vad amerikanerna har "koll på" så kolla gärna på min blogg. :)

Postat av: din vän i stockholma

Publicerad 2008-05-03 19:18:45

skickar dig ett PM istället....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela