tessan72

Storseans!

Publicerad 2008-08-30 00:54:11 i Allmänt,

Jaha, då har jag å min väninna Erika varit på storseans! Vad är nu det kanske du undrar??? Jo, ett medium står och håller föredrag då andar söker kontakt med sina anhöriga. Tror du nån anhörig ville ha kontakt med mej eller Erika? Nopes, å dom som fick "kontakt" kände oftast inte igen anden på mediumets beskrivning! Supertrist att det blev så, men beröm för att vara väldigt underhållande måste jag ju ändå ge denna Jill (känd från TV). Tror inte heller att hon försöker blåsa folk medvetet! Och som hon själv sa är hon sin egen största kritiker, vilket alla som går på seanser eller privata sittningar måste vara, ta allt med en nypa salt och lev inte ditt liv efter spådommar!

ALBIN ÄR HEMMA, vad jag längtat :-) Har haft Albin abstinens i 2 hela veckor! Så underbart att ha han här igen, min storpajk!

Vi har nu inskolat småttisarna på dagis i 3 dagar å fortsätter nästa vecka, än så går det väldigt bra (jag har dock inte riktigt vant mej vid tanken på att någon annan ska ta hand om mina barn på dagarna, huh)!

Måste även ge Sveriges psykvård tummen ner då dom än en gång lyckats låta en intagen ha frigång så dom "fått" pysa ut och vara en fara för allmänheten! Tar dom sitt ansvar över det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela