tessan72

Tvätt!

Publicerad 2008-08-22 20:42:08 i Allmänt,

Stora tvättare dagen... å stora då menar jag verkligen STORA! Vi är 6 personer i hushållet så det blir en hel del tvätt på en vecka, vi har ju tyvärr inte införskaffat oss en tvättmaskin så att tvätta varje dag e ju helt uteslutet (tvättmaskin står på min önskelista att köpa inom en väldigt snar framtid).

Matfesten slog upp portarna igår så imorgon blir det att fara dit å käka souvas, längtar redan *mums*!

Tror att vi börjar vara rätt så klara med våra stadgar till föreningen åxå, känns skönt att vi snart kommer att vara igång på riktigt :-)

Bad min svägerska Nina att rita upp en tatuering jag planerat att göra i säkert 10 år nu... så i november kommer det äntligen att bli dags :-)

Nu är det god tid att natta småkidsen så jag å gubben kan mysa ihop oss i soffan å se en bra film (Casanova kanske)!

Ps. Såg "Lostboys 2" igår, förstår varför Corey Feldman inte får några roller som vuxen, ni vet vad jag menar om ni ser filmen! Ds.

Kommentarer

Postat av: Pidde Andersson

Publicerad 2008-12-14 12:09:03

Av en ren händelse fick jag igår tummen ur och skrev en recension av LOST BOYS: THE TRIBE i min blogg. Kolla in den för lite mer fakta kring omständigheterna runt den rullen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela