tessan72

Uttråkad till MAX!

Publicerad 2008-06-08 11:06:45 i Allmänt,

Nu är jag less... är så uttråkad att det känns som ett stort skämt! Jag vill ha jobb, men tydligen vill ingen ha mej jag har varit borta från arbetsmarknaden på tok för länge :-( Vad ska jag göra??? Nån som har en briljant ide?

I veckan har det varit tokhett så jag har knappt orkat lyfta armarna men jag måste ju bita ihop och roa kidsen! Så vi har trotsat värmen och varit ute hela dagarna. Lyckligtvis har då dom haft kul iaf!

Missade bilutställningen och kortegen igår och är fruktansvärt besviken, framförallt då min pappa spelade där! Allt pga att min sambo inte kunde komma sent till en fest han var bjuden på så jag är något irriterad på honom! Själv hade jag inte tänkt dricka utan bara  vara där och kika lite å åka i kortegen!

Eftersom mitt liv är så tråkigt just nu har jag inte så mycket att skriva om... är bara allmänt anti allt just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela