tessan72

Bowling & sånt!

Publicerad 2008-03-28 11:14:12 i Allmänt,

Om jag hade mera tid, skulle så gärna göra så mycket men med småbarn så hinner jag knappt tänka en tanke klart! På lö-sö är vi helt barnlediga och jag både längtar och bävar! Jag vet att bara nån timme efter barnen farit kommer jag att längta ihjäl mej!

Igår var jag, Moa, Suss, Ilona & John å bowlade, har inte gjort det annat än med Nintendo Wii på flera år så det gick ju inte direkt bra! Armen man håller klotet med blev bara längre och längre och fingrarna gick nästan av!  Men det är roligt ett underskattat nöje så det lär inte dröja år å dar till nästa gång!

I helgen blir det pokerturnering och fest så det ser jag fram emot! Hoppas på vinst då alla x-tra pengar kommer att hamna i vår Rom-kassa!!! Vi ska dit i februari så nu ska vi spara!

Ha en underbar helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela