tessan72

I mobil-löshetens förtvivlan!

Publicerad 2008-03-19 18:11:11 i Allmänt,

2-4 arbetsdagar tar det innan jag får den där puk-koden, 2 dagar är imorgon kan jag ha sån tur??? Skulle inte tro det utan jag får fint vänta till på tisdag, varför skulle detta hända nu när det är en drös med helgdagar??? Visste inte att det fanns någpt som heter mobil abstinens, nu vet jag! Är så desperat att jag snart köper ett helt nytt simkort!!! Får se efter posten kommit imorgon!

Smilla slog sej rejält idag, hon spelade Nintendo Wii och blev assisterad av sin storstyrran Moa. Eftersom Smilla är så liten placerade dom sej på bordet inte så smart då dom sakta men säkert flyttade längre och längre ut på bordskanten och vips landade dom med en smäll i golvet! Smillas näsa tog emot stöten och Moa landade ovanpå den lilla gumman! Usch, hemskt hemskt! Turligt nog gick det bättre än jag först trodde!

Nu är det storhandling som står på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela