tessan72

Lååångfredag!

Publicerad 2008-03-22 20:30:58 i Allmänt,

Igår var vi hos min mor och hennes sambo Lars och åt påskmiddag, mums! Mamma hade dessutom bakat en sliskig chokladkaka som var supergod men troligtvis inte nyttig för fem öre! Mor min är verkligen rolig hon har spelat på king.com ett tag nu vilket jag också gör men hon är totalt spelgalen och vägrar att öppna en internetbank så hon själv kan sköta sina insättningar! Gissa vem hon tjatar på ist??? Mmm... det är korrekt, hon ringer mej eller min käre lillebror och pratar med insmickrande röst för att få oss stackare att lyda! Tur att det inte är några stora summor det rör sej om! Och är det hennes stora nöje så får det väl vara så!

Jag hade verkligen en bra dag igår: Fick den efterlängtade puk-koden, min nya mobiltelefon & böckerna jag beställt! Har börjat läsa Margit Sandemo igen och plöjer igenom serien: De svarta riddarna och det är en verklig nagelbitare varje bok slutar med en cliffhanger så jag var livrädd att inte hinna få de sista böckerna nu innan påsken!

Idag ska vi fara till svärfars i Burträsk, barnen framför allt Smilla håller på att längta ihjäl sej, hon verkligen avgudar sina mor och far föräldrar framförallt sin farfar som nog är hennes absolut största idol!

Albin hämtar vi i afton han är ute med några kompisar hos sin pappa och hör å häpna bygger koja! Jag tycker det är underbart att han fortfarande kan leka och inte spela tuff hela dagarna! Det är inte lätt att vara 13 år riktigt ett gränsland mellan vuxen och barn!

Ikväll blir det mys med hela stora familjen, tänk att vi är 6 st + vovve åxå :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela