tessan72

Pin-kod till mobil!

Publicerad 2008-03-18 20:50:18 i Allmänt,

Oj, vad jag klantat mej blir så ARG!!! Jag har beställt en ny mobil och sålt min gamla så den ska jag lämna imorgon och den nya får jag på torsdag! Hur som helst tog jag fram och dammade upp en gammal mobil satte i sim kortet och lyckades slå fel pin-kod 3 ggr. Måste nu slå in min puk-kod som jag givetvis inte hittar... beställde ny och den kommer med posten om några dagar! Huh, hur länge ska jag vara utan mobil nu? Hinner koden komma innan påsk??? Jag får ju panik, har inte varit utan mobil på flera herrans år! Sliter mitt hår då jag är så klantig och trodde att pinkoden hörde ihop med telefon och inte sim... hade jag vetat att det var sim så hade jag slagit rätt dj---la kod på en gång!

Ännu en dag i en förvirrad blondins liv :-s

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela