tessan72

Snökaos & halka!

Publicerad 2008-03-18 12:03:30 i Allmänt,

Nu snöar det igen, vilket aprilväder!!! Igår lyckades jag med att göra en riktig praktvurpa då isen var täckt av snö jag slog mej som f-n men det värsta var att jag hade publik! Samtidigt är det skönt att snön får vara kvar ett tag till då barnen har påsklov senare i veckan! Då blir det uteaktiviteter  för hela slanten!

Vi håller på och plöjer oss igenom Supernatural serien och jag älskar övernaturliga filmer/serier men är så totalt less på "Sams" minspel som är exakt detsamma vare sej han är ledsen, rädd, arg eller glad kunde dom inte hittat en bättre skådis???

Uppdaterar nog detta senare idag, har fullt sjå med småkidsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela