tessan72

I sanningens ögonblick!

Publicerad 2008-05-05 17:01:43 i Allmänt,

Man kan verkligen undra om det är värt pengarna (om du får några överhuvudtaget) att medverka i Kanal 5:s "I sanningens ögonblick"? Jag har sett knappt 2 avsnitt och troligtvis kommer jag inte att se ett till. Det första jag såg var första omgången då killen i stolen fick hemska frågor om sitt ekonomiska och känslomässiga liv. Huh, man såg riktigt hur hemskt det blev i slutändan för hans fru, speciellt då han fick frågor typ: Tycker du att nån av dina vänner har snyggare flickvän än du? Och är du attraherad av nån av dins fru väninnor? Såg ju tyvärr lite av gårdagens det slutade tydligen i separation och det förstår jag! Frågor som: Har du varit otrogen mot din flickvän och han svarade ja. Läste nu att han påstår att han erkände allt även det som inte var sant... Vilket skitsnack! Nä, jag skulle aldrig vilja sätta mej eller någon annan i den sitsen hur mycket pengar det än var på spel! Vissa saker vill jag vara lyckligt ovetandes om!

Så underbart härligt det är nu när vi kan sitta ute precis hela dagarna och bara njuta av solen och värmen! Känns som om man fötts på nytt eller krypit ur en puppa av evigt mörker :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela