tessan72

Luftrörskatarr :-(

Publicerad 2008-05-26 18:22:24 i Allmänt,

Jag har varit förkyld i drygt 2 veckor nu och haft feber nästan hela tiden... när jag tror allt börjar gå mot rätt håll blir jag superdålig igen och käkar nu penicillin mot bronkit (luftrörskatarr) och jag har h-vetets ont när jag andas! Ingen ork så det blir ett superkort inlägg idag! Philips öroninflammation är över, så sköööönt, han har verkligen haft ont lillponken!

En spansk film har vi hunnit med i helgen givetvis i genren rysare som är det absolut bästa jag vet :-) Denna hette: "The Devils Backbone" och är regisserad av min nya favvo Del Toro som dessutom ska regissera Bilbo. En underbar rysare och jag måste faktiskt använda ordet vacker, för storyn var faktiskt vacker i slutändan! SE DEN!

Nu ska jag mysa ner mej i soffan å tycka synd om mej själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela