tessan72

Sommar & sol, tält och bärbar :-)

Publicerad 2008-05-31 14:12:00 i Allmänt,

Nu har sommaren verkligen kommit! Igår satte Albin upp tältet med en kompis, när det blev sovdags började han samla ihop alla skarvsladdar huset har att erbjuda och pluggade in sin bärbara, verkligen friluftsliv :-)

Själv är jag tyvärr inte frisk ännu, jag blir vansinnig... Men det är bara å bita ihop och är jag frisk till nästa helg så ska jag definitivt sitta i en jänkare å dricka bärs!

Läste i dagens norra om "Funky Dan" som var med i 3:ans Wannabe för några år sedan. Det är så djävla kul att läsa om Skelleftebor som lyckas leva ut sin dröm, GRATTIS Danne! Läste några taskiga kommentarer och det är så typiskt norrlänningar att inte kunna glädjas åt andras lycka! Förresten skulle jag gärna ha samma frisyr som "Funky" :-)

I Italien är det stora översvämningar nu, tydligen är hela Europa drabbat av kraftigt regn men här i lilla Svea skiner solen!

Nu ska jag sätta mej på altanen och glassa lite...

Kommentarer

Postat av: karro

Publicerad 2008-05-31 14:22:02

hoppas du får en underbar dag i solen :D
kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela