tessan72

Klassfest!

Publicerad 2008-11-06 13:56:47 i Allmänt,

På lördag smäller det då har vi klassfest, 20 år sedan vi gick ut 9:an att tiden går så fort är helt ofattbart! Blir spännande att se alla trots att vi aldrig hade någon vidare sammanhållning i vår klass. Alla som gick ut 1988 i hela kommunen kommer att gå ut så jag har gott om kompisar ute iaf :-)

Har just upptäckt en kul sida där man samlar poäng och byter dom mot presentkort på H&M & Gina Tricot. Bara att klicka på länken så kommer du dit.

Philip är sjuk idag så jag är hemma med småen imorgon tar Jimmy över så jag kan jobba :-)))

Resten av klanen mår prima och jag tror hela högen längtar efter snö nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela