tessan72

Friska!

Publicerad 2008-10-23 06:32:26 i Allmänt,

Nu har vi äntligen kvicknat till efter förkylning och magsjuka! Riktigt längtar till att jobba trots att jag bara varit borta från jobbet en dag!

Ulle har fått en liten tösabit, så himla kul :-))) GRATTIS!!!

Nu har dom hittat Carolin, det måste på ett sätt kännas skönt för dom anhöriga att dom får ett riktigt avslut än att gå ovetandes om vad som egentligen hänt. Jag hoppas verkligen att "50-åringen" får det straff han förtjänar och att de anhöriga får svar på alla sina frågor. Lider verkligen med dom.

Hiv ska tydligen bli lagligt att sprida medvetet, hur sjukt på en skala är det? Det är ju precis som att mörda någon långsamt, tortyr. Nä, jag hoppas verkligen att det inte går igenom.

Den 8 november har vi klassfest för ALLA 72:or i kommunen, det lär bli kul. Många man inte sett på väldigt länge en del ända sedan jag gick ut 9:an.

I måndags var jag och min kollega Emilia och shoppade lös det blev en hel del klädur och vi avslutade med att käka på OW:s en riktigt trevlig dag.

Barnen ska på dagis idag och nu börjar det vara tid att väcka de små sötnosarna :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela