tessan72

Margaritas lr hemma med la familia?

Publicerad 2008-10-04 12:44:46 i Allmänt,

Det var länge sen jag var ut på partaj nu, så vi får se vad som händer ikväll! Har blivit bjuden på fest i huset bredvid så mest troligt går jag över en sväng iaf!

Att vara hemma känns inte lika lockande då jag trots allt knappt varit nån annanstans än just hemma de senaste 4 åren. Nu har jag ju börjat jobba vilket känns helt underbart men jag behöver få komma ut och roa mej lite ändå!

Tycker det är så himla tragiskt med Caroline Stenvall som försvann för ca 3 veckor sedan då hon skulle på anställningsintervju i Jukasjärvi. Ännu har dom inte hittat henne och som det verkar drar dom i halmstrån, läste i Expressen att dom även söker i Ryssland nu. Sista spåret är på en shellmack några mil norr om Luleå och polisen hoppas kunna hitta nåt på deras övervakningsband! Jag lider verkligen med de annhöriga till Caroline och hoppas att dom inom en väldigt snar framtid får svar på vad som hänt att gå oviss måste vara som tortyr!

Igår såg jag och Moa "The Grudge", hon blev verkligen rädd. I morse berättade hon om alla konstiga ljud och knarrningar hon hört mest hela natten :-) Måste erkänna att första gången jag såg den var jag tvungen att ta med hunden in på dass :-)

Albin var på disco igår och kom hem väldigt sent, jag hann fara ut å leta efter vägen orolig som jag är. Mobilen hade han avslagen och då jag kom hem hade även hans kompis mamma varit förbi här och frågat om vi sett till dom. Skönt nog var pojken hemma då jag kom hem efter min spaningstur! Om dom förstod hur orolig man blir som förälder skulle dom verkligen se till att ha på mobilerna eller ringa om dom blir sena, tänk om jag förstått det då jag var ung :-) Minns hur mamma och hennes sambo Lars var ute på span varje helg, kom till och med ihåg regnr på bilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela