tessan72

Trött, ledsen och sjuk!

Publicerad 2008-10-17 18:47:35 i Allmänt,

Är så trött, är så sjuk och är så ledsen!

Känner mej så värdelös och tom, febern rasar i min kropp och huvudet känns som en tung blyklump, totalt avsaknad av funktion. Kan inte minnas när jag senast kände mej så här och vill bara känna mej pigg, frisk och glad.

I natt fick jag inte sova då min "käre" sambo skulle se film trots att jag bad honom lägga sej samtidigt som mej så jag skulle få sova. Ack, filmen gick ju inte missa så det var ju bättre att väcka mej så jag fick ligga vaken i timmar med ilskan bubblande inom mej. I 4 år har jag av respekt lagt mej samtidigt som han för att inte störa då han har jobbat, nu när jag jobbar finns det ingen som bryr sej. Fan vad orättvist livet är!

Skulle jobbat till 17.30 idag men febern slog till så hem for jag.

Nu känner jag mej ledsen och bitter, önskar jag kunde få må bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela