tessan72

Börjat jobba!

Publicerad 2008-09-25 06:16:12 i Allmänt,

Nu har jag börjat jobba igen efter nästan 5 års hemmavarande! Det känns verkligen toppen och hela den här veckan har vi utbildning! Till veckan börjar allvaret då jag måste klara mej på egen hand (hjälp) men det ska nog gå bra!

Nästa vecka har vi välkomstmöte för vår nystartade förening Idun det ska bli jätte spännande!

Barnen får långa dagar på dagis nu och jag har super dåligt samvete. Jimmy kommer att ta ut en pappa dag i veckan för att korta ned lite iaf. Själv hoppas jag på att få jobba kvällar, helger och nätter för att få ned dagisvistelsen!

Moa ska börja i samba orkestern idag, hoppas hon tycker det är roligt och fortsätter!

Albin tjötar om en studsmatta som "enbart" kostar 10.000:- så han kan verkligen drömma vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela