tessan72

Den ryska dörren!

Publicerad 2008-09-05 13:51:17 i Allmänt,

"Molins fontän" är en serie i 3 filmer varav en av dom heter: "Den ryska dörren"! Dörren har min svägerska Nina Muhonen gjort hon är attributmakare och porträttmålare besök gärna hennes hemsida för hon är verkligen duktig på det hon gör! Det har iaf blivit ett stort pengabråk kring den här produktionen då många inte fått betalt för sitt arbete, det handlar om stora summor pengar! Nina har dock haft tur och fått det mesta av sina pengar, men många andra inte!

Ingen kommer i fortsättningen att våga arbeta med Göran Lindström som är producent, han har bränt sina broar! SVT har lagt ner stora summor pengar i produktionen och vi licensbetalare har betalat största delen. Man undrar ju var alla miljoner tog vägen? Du kan läsa mer om "Pengabråket" på Aftonbladet.

Philip är fortfarande sjuk, han har lite feber än och är rätt kass i magen :-s Moa är åxå dålig än och liggerhemma och ser film, tror hon känner sej rätt ompysslad och passar på att mysa!

I helgen blir det kanske älgjakts premiär för mej, jag ska ev följa min bonusfar Lars ut i skogen! Blir spännande, men hur ska jag kunna vara helt tyst i alla timmar??? Sen verkligen hatar jag att kissa ute i de fria, har ju ingen slang jag kan hala ut direkt!

På tisdag ska jag på anställningsintervju ÄNTLIGEN kanske det släpper och jag får jobb, har då fått tillbaka hoppet iaf :-) Det är en bra dag idag, Nina M har fått en lokal att hålla till i och Erika ska bli FARMOR idag!!! Det är så spännande, jag väntar bara på att telefonen ska ringa! De blivande föräldrarna är övertygade om att det blir en pojke, Kevin! På ultraljudet råkade dom se könet, men Erika är övertygad om att det blir en liten tösabit! Så vi får se om några timmar vem som hade rätt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela