tessan72

Working hard.

Publicerad 2009-04-04 20:42:53 i Allmänt,

Igår ställde jag klockan somnade och vaknade av att mobilen ringde... kastade mej ur sängen svarade med: Har jag försovit mej? En okänd röst (dock från mitt jobb) svarade: Nej jag har Peter som frågar efter dej. Han blev inkopplad och jag halvskrek igen: Har jag försovit mej. Nej, svarade han jag har missat bussen kan ni plocka upp mej... Herregud svarade jag vad är klockan???? Halvåtta... Kastade mej i kläderna slet upp gubben och iväg i bilen, plockade upp Peter och vi hann till jobbet innan 8 det är banne mej snabbt och bra jobbat :-) men hur jag såg ut sen är ju dock en helt annan historia. Tabben jag gjort var att inte bockat i att larmet skulle gå av en lördag så nu är väckarn inställd på att ringa imorgon söndag.

Har kortdagar i helgen och det är skönt har nästan hela dagen kvar då jag kommer hem.

Barnen tokspelar Mario Carts (ok, erkänner jag spelar åxå)... nu är det tydligen min tur igen :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela