tessan72

Lista tajm ;)

Publicerad 2010-04-12 15:01:12 i Allmänt,

Ålder: 37

Civiltillstånd:  sambo

Barn: 2 pojkar & 2 flickor

Syskon: 1 bror och 2 halvsystrar

Yrke: mellan 2 jobb.

Favoriträtt: äter det mesta förutom skaldjur (är tyvärr allergisk)

Mest underskattade maträtt: lappkoké.

Vägrar äta: purjolök.

Dricker helst: vatten eller loka

Talang jag har: matlagning

Talang jag önskar att jag hade: skulle vara toppen om det lät bra när jag sjunger.

Fobi: ormar & småkryp har även lite björnskräck.

Bäst på tv just nu: criminal minds

Lyssnar helst på: rock, hårdrock, blues och soul

Piercing: öronen och i läppen har även i naveln men det hålet gapar tomt just nu.

Tatuering: 3 st

Om jag plastikopererade mej: oj, om jag var tvungen blev det nog att fixa till brösten lite så jag slapp ha bh :)

Politisk hemvist: vänstern för hela slanten

Religiös övertygelse: plockar lite här och lite där men tror mest på mej själv.

Främsta intresse (välj det största): historia

Last: cigg & choklad

Främsta egenskap: omtänksam

Sämsta egenskap: har nog många men dåligt tålamod är nog en av dom sämsta. Allt ska hända nu, klarar inte av att vänta.

3 favoritsajter: FB, king & Amelia

Klädstil: min egen

Stolt över: barnen & sambon

Skäms över: att jag gick upp och sjöng på Palles 40-års fest... nä skämt och sido jag är den jag är och det står jag för :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela