tessan72

...

Publicerad 2010-08-21 17:54:23 i Allmänt,

Så har vi köpt golv till Albins kyffe, fasadtvätt så vi blir av med algerna som frodats i den giftfria färg dom förra husägarna målat med, blommor, loppis fynd och lite annat smått och gott :)

Hittade på loppis tekoppar som var från 70-talet tror att min mormor hade sånna då jag var liten och kunde givetvis inte motstå nostalgin utan köpte dom direkt :) Hittade även 2 st härliga flaskor i rött och gult som hamnade i påsen även dom + en härlig ljusstake till värmeljus. Är rätt nöjd då hela kalaset gick på 65:- nästan gratis alltså.

Jimmy gick in en sväng på Jula så då passade jag på att frossa lös på blommor notan därifrån blev inte lika billig vill jag lova men det var det värt :)

Hoppas på att regnet ska avta så jag kan gå en låååång promenad även idag hoppas att Loella och hennes vovsing hänger med :)

Ha en fortsatt trevlig helg :)

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2010-08-26 23:10:43

Ser att du fått till bloggen nu med styckeindelningen... Skönt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela