tessan72

Livet i Bureå :)

Publicerad 2010-08-14 00:47:28 i Allmänt,

Skrev just ett långt stycke som jag med en knapptryckning raderade och vips så var hela rutan tom igen, haha.
Blev så himla tråkigt om renoveringar och stök och bök, ja ni (mina två läsare) hajar vad jag menar.
En blogg ska ju vara rolig, rapp och givetvis lättläst för vem orkar läsa sida upp och sida ner med tråkigt svammel från en blivande 38-åring? Inte jag iaf, haha.
Vi har hunnit: Renovera ett kök, en hall, ett sovrum, djurparksbesök, grillning, Trästocksfestivalbesök, grillning, fiskat, suring, sjungit (falskt som vanligt), cyklat, grillat, druckit några kalla, dansat, badat (fötterna iaf), läst massor av böcker, grillat och jag vi har hunnit med massor av kärlek också och lek, bus med barnen.
Det jag dock saknat denna sommar är min storpajk som knappt visat sej här i Bureå då alla vänner bor i Skehamn och här finns det inga bra ställen att åka skate på... Så i vinter släpper jag inte grabben för en sekund.
Nu ska jag dyka i säng och pussa på gubben lite innan jag öppnar boken så:
Sleep tight and dont let the bugs bite :)
Skrev just ett långt stycke som jag med en knapptryckning raderade och vips så var hela rutan tom igen, haha.
Blev så himla tråkigt om renoveringar och stök och bök, ja ni (mina två läsare) hajar vad jag menar.
En blogg ska ju vara rolig, rapp och givetvis lättläst för vem orkar läsa sida upp och sida ner med tråkigt svammel från en blivande 38-åring? Inte jag iaf, haha.
Sommaren har bara runnit ut mellan fingrarna och jag har inte den blekaste aning om vart den tog vägen? Kul har jag haft i alla fall och dessutom träffat på nya trevliga bekantskaper från "the neigbourhood".
Vi har hunnit: Renovera ett kök, en hall, ett sovrum, djurparksbesök, grillning, Trästocksfestivalbesök, grillning, fiskat, suring, sjungit (falskt som vanligt), cyklat, grillat, druckit några kalla, dansat, badat (fötterna iaf), läst massor av böcker, grillat och jag vi har hunnit med massor av kärlek också och lek, bus med barnen.
Det jag dock saknat denna sommar är min storpajk som knappt visat sej här i Bureå då alla vänner bor i Skehamn och här finns det inga bra ställen att åka skate på... Så i vinter släpper jag inte grabben för en sekund.
Nu ska jag dyka i säng och pussa på gubben lite innan jag öppnar boken så:
Sleep tight and dont let the bugs bite :)
Ps. När jag skriver så gör jag styckeindelningar men när jag publicerar blir det en enda salig röra, hur ändrar jag det? Ds.

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2010-08-14 08:07:53

Längst ner under din "skrivruta" finns det en länk där det står "ändra redigerare". Tryck på den. Då kan du bifoga bilder och sånt också. Den du skriver i nu använder jag bara när jag ska lägga in en kod, t ex ett youtube-klipp.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela