tessan72

Ombyggnationer & annat fix.

Publicerad 2010-08-21 10:55:04 i Allmänt,

Idag ska vi inhandla virke till den nya bron och färg till altan + målartvätt för att få bort algerna som frodades i den giftfria färg de förra ägarna till huset använde. Så mitt råd till alla (4) som läser bloggen är att köpa ordentligt giftig färg så ni inte råkar ut för detta onödiga jobb.

Vi ska även införskaffa klickgolv till "Abbes lya" som ska läggas i kök och hall, kommer att bli så himla fint därute när allt är klart :)

Har i alla fall tagit första steget mot mitt "nya" liv nu ska banne mej fläsket bort :) Läsk slutade jag dricka för evigheter sedan nu ryker godis, kakor, bullar och annat sötsliskigt också. Känner mej riktigt peppad så ni får följa mitt viktras här (tänk om inget händer utan jag är dömd att leva ett liv med jättemage). Kommer dessutom att promenera minst 5 km varje dag även om vädret suger.

Ha en fortsatt trevlig helg :)

Kommentarer

Postat av: Loella

Publicerad 2010-08-31 17:51:39

Det där sistnämda tycker jag banne mig att vi bör anamma! :) Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela