tessan72

Skolstart igår :)

Publicerad 2010-08-20 11:49:33 i Allmänt,

Igår var det dags för skolstart för min del... Är väl 15 år sen sist så jag kan lova att huvudet snurrade efter all info vi blev matade med. Kändes ändå toppen är fruktansvärt taggad & glad att jag fått chansen att göra nånting vettigt igen :) Somnade igår innan huvudet landat på kudden, haha.
Idag har Lina varit på Bureskolan för att kolla in hur det ser ut och träffat sin blivande mentor så på söndag flyttar hon hit, ska bli riktigt roligt att få rå om min älskade lilla syster på nästan heltid :)
Blev förresten helt chockad igår när jag kollade hur mycket jag hade på kontot, pengarna från CSN hade ju redan kommit JIIIPPPPIII :)
Har fortfarande inte fått tummen ur och lagt in bilder i datorn så du min enda läsare får sjå dej nalta.
Ha en underbar helg :)

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2010-08-20 13:01:03

Va? Måste jag sjå mig...? Vad kul att du börjat plugga nu. Kommer att bli sååå kul. Är nästan själv sugen på att börja plugga. Kanske nåt på distans medan jag jobbar... Har ju inte så stimulerande jobb. Måste aktivera hjärnan på nåt sätt känner jag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela