tessan72

16 år sedan...

Publicerad 2010-12-04 14:16:28 i Allmänt,

... låg jag på BB med min nyfödde son Albin. Han såg dagens ljus kl. 10.20 och det var en söndag han vägde 3200 g och var 50 cm lång. Förlossningen tog 4 timmar och det var ordentlig smärta vill jag minnas men skulle göra det om och om igen för det var de väl värt :) Albin har nu vuxit upp till en stor grabb som går första ring på John Baurers IT/Media program. Han trivs bra och det går riktigt bra för honom trots att hösten erbjudit lite tråkigheter men inget som inte gått att lösa. Fortfarande då jag tittar på min 16-årige älskade son slår hjärtat ett extra slag av lycka och tårarna bränner i ögonen av kärlek till honom. Vilket mirakel, minns att känslan då jag fick upp Albin på magen den där allra första gången var nästan religös och andaktsfull.

Finns inte ord nog att beskriva hur mycket jag älskar dig Albin, ha nu en alldeles fantastisk underbar födelsedag så ses vi imorgon.

Med kärlek

Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela