tessan72

Tillbaka igen :)

Publicerad 2010-06-16 22:11:05 i Allmänt,

Bloggade ju rätt länge på Amelia men nu har dom ändrat så det blivit sämre och då  hoppar jag tillbaka hit igen där allt funkar precis som vanligt :)
Har inte bloggat så mycket sista tiden då vi köpt hus och flyttat. Haft massor att fixa och fixar än, ja ni vet ju hur det är. Härligt är det trots allt jobb så vi är nöjda och glada.
Barnen trivs jättebra och det känns som om vi alla fått en helt ny harmoni :)
Återkommer inom kort då jag har mer tid över.
Ha en underbar sommar :)

Kommentarer

Postat av: Annette

Publicerad 2010-06-17 20:03:23

Halloj!

Ja, jag funderade på om du skulle komma över till den nya bloggen eller inte. Kul att se dig i alla fall. Nog för att jag ser dig på fejjan men;) Kram /Annette (bullmamman)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela