tessan72

Drömmar

Publicerad 2010-03-30 10:47:06 i Allmänt,

Skickade in en novell till en tävling för några månader sedan nu är tydligen vinnare utsedd och några bidrag blir publicerade i en bok. Dom som blir publicerade har redan meddelats så det blev inte mitt bidrag, snyft... Men, men jag vågade skicka in den och hade definitivt inte räknat med att vinna även om 60.000:- hade suttit fint. Tävlingen är öppen för både proffs och amatörer så chansen att en amatör ska vinna är nog liten. Hur som helst kommer jag att publicera den här på bloggen nån dag då jag törs :)

Idag är det blandat väder här ibland kikar solen fram och ibland inte men det kommer ingen snö och det är vi tacksamma för har fått nog med snö för flera år framåt känns det som.

En väninna till mej gör helt underbara smycken kika in och kolla här. Ska själv beställa ett :)

Snart är påsken här och jag har inte påskpyntat över huvudtaget känner mej inte inspirerad då vi har fullt med lådor överallt så barnen får nog nöja sej med påskägg + vår traditionella påskmiddag hos mamma & Lars :) Brukar vara riktigt gott och trevligt.

Jimmy jobbar bara imorgon sedan är han ledig till på tisdag ska bli riktigt skönt att ha honom hemma lite längre. Barnen får påsklov och något kul kommer vi att hitta på. Blir nog en tur till Jörn och köra lite skoter :)

Ha en underbar dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela