tessan72

Hm

Publicerad 2010-03-27 00:31:28 i Allmänt,

Såg en urkass rysare tillsammans med Moa som gjorde oss båda sömniga vilket var rätt bra. Kom i säng tidigt och lyckades somna rätt fort vilket är ovanligt för att vara jag. Vad händer... Jo, jag vaknar lika fort igen och kunde ju inte somna om så nu sitter jag här i mörkret och har absolut inget vettigt att göra.
Imorgon är det fest och jag känner mej både sugen och inte... men förmodligen blir det roligt så jag ska fara hur som helst.
Tänk bara om man slapp att vara bakis och tänk om min mage kunde dra ihop sej och bli sådär platt och fin som den var för 10 år sen. Skulle vara underbart att för en gångs skull dra på sej brallorna och dom satt perfekt. Inget överhäng, ingen smärta för att dom sitter så förbannat hårt.
Förr hade man ju en snygg midja och nu ser jag ut som en fyrkant. Måste verkligen hitta en "metod" som passar mej. Läste för nån dag sen i Aftonbladet om varannan dags metoden så här funkar den på ett ungefär: Måndag: Typ Nutrilett, Tisdag: Fest och frossa, Onsdag: Nutrilett, Torsdag: Fest och frossa osv... det kanske skulle vara något för mej... gillar fest och frossa så vad tror ni? Start måndag så får ni hänga med i min nya metod och lyckas jag så haka på även du :)
Nä, nu får det vara nog för ikväll.
Sleep Tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela