tessan72

Lördag

Publicerad 2010-03-27 10:42:07 i Allmänt,

Trött ville inte alls vakna imorse när barnen klev upp men som en zombie masade jag mej i alla fall ur sängen. Somnade efter 3 inatt så det blev inte så många timmars sömn tyvärr och ikväll är det fest,  hur ska jag nu orka? Har lovat min syster så jag måste verkligen fara då hon sett framemot detta så länge men jag tror inte jag blir långvarig. Skulle gärna bara fara på festen och surra en stund och sen gå hem och mysa ner mej i soffan med Jimmy & barnen. Börjar jag bli gammal?
Idag ska vi i varje fall fara och kolla in sidebyside kyl/frysar då det bara är en halva av varje i huset vi köpt. Vi ska även springa på lite möbelaffärer och kolla in sängar till kidsen ska bli riktigt roligt :) Får kanske lite energi av det, haha...
Nu ska jag se på 4:an där dom ska sända en intervju med en väninna till flickan som blev våldtagen på en toalett på sin skola.
Ha en fortsatt trevlig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela