tessan72

Puh

Publicerad 2010-03-29 20:55:53 i Allmänt,

Så var denna dag snart slut och det gråter jag inte över. Längtar till imorgon då ska vi ut i skogen och busa så jag hoppas på kanonbra väder.

Barnen har äntligen fått sej i säng blev lite sent idag men då vi inte har någon tid att passa imorgon bitti så spelar det absolut ingen roll :)

Hoppas att Mats Alm får det straff han förtjänar för mordet på sin fästmö Linda Chen. Nu påstår han att det inte är han på bilderna fast dom är klockrena. Kan inte fatta hur en del människor är funtade med helt avsaknad av samvete och respekt för andra än dom själva.

Nä, nu ska jag än en gång inta soffläge denna dag sen byter jag raskt till sängen, haha...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela