tessan72

Så blev det :)

Publicerad 2010-03-28 00:36:27 i Allmänt,

Ikväll var det tänkt att jag skulle på fest med goda vänner och min kära syster. Tyvärr fick jag besök av en riktig ovän med namnet Migrän... så det blev inget party för partypinglan. Istället bäddade jag ner mej i soffan & sov bort några timmar. Jimmy var så gullig att han nattade barnen och lät mej fortsätta sova så skallen känns lite bättre nu :)

Idag har vi varit och tittat på nya sängar till barnen och hittat på ett ungefär vad vi ska köpa. Kikade även på kylar och frysar då det bara är en halva av varje i  huset. Hade tänkt oss sidebyside men kylarna var verkligen smala ryms nog inte mycket i dom och vi är ju 6 personer så det blir att tänka om. Vi hittade iaf en modell som vi gillade nu återstår att se om det ryms och ur många skåp vi måste riva ut för att få in dom.

Nä, nu ska jag dyka i säng och försöka sova lite till så jag orkar vara till nån nytta imorgon.

Sov gott :)

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2010-03-28 13:25:55

Jobbigt med migrän. Jag hörde ju aldrig av mig igår heller. Var helt slut efter allt kalasande så jag var inte alls sugen på party. Vädret är ju inte så kul heller! När solen kommer fram och man kan dricka sin första öl ute, DÅ MÅSTE VI UT!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela