tessan72

Sällan här.

Publicerad 2010-03-26 13:32:58 i Allmänt,

Bloggar i mängder flera inlägg/dag men det blir på min blogg hos Amelia. Hade nästan glömt bort denna men upptäckte sedan att mina vänner inte kan kommentera inläggen utan att bli medlemmar på just Amelia sidan. Tänkte därför börja blogga parallelt även här :) Här kommer senaste inlägget från Amelia och om du vill kika in här.

Spännande nu ju :)

 

Ojojoj... Nu  har budgivningen på lägenheten tagit full fart och ligger redan 55.000:- mer än vad vi trodde att vi max skulle få för den :) Lär bli klart idag och det känns helt OK vill jag lova.

Har dock inte kommit igång med bullbaket känner mej så himlandes slö idag, kan bero på att kroppen värker på de mest konstiga ställen efter Leo's igår. Fick mej att komma ihåg att jag inte är ett barn längre, haha...

Ha en underbar dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela