tessan72

Sommartid :)

Publicerad 2010-03-28 19:50:14 i Allmänt,

Känns lite konstigt att ha ställt fram klockan till sommartid då det är snöstorm ute. Tänk att tidigare i veckan satt jag och min svägerska ute på altan och njöt av solen, droppet från taket och småfåglarnas vårsång.

Jimmys lillebror har sovit hos oss i natt då han agerat taxivärd och har en hel massa mil från stan. Kul att ha han här en stund barnen ser verkligen upp till honom. Sen kom svärfars förbi en stund och drack lite kaffe & åt kladdkaka som barnen bakat.

Migränen har inte riktigt släppt sitt grepp ännu så jag har vilat en hel del idag tur att sambon är förstående.

Albin har varit hos sin pappa i helgen och kommer inte hit förrän nästa helg, längtar ihjäl mej snart. Är så jobbigt att inte vara samlade  hela familjen man känner sej inte riktigt hel. Moa har sovit hos min yngsta syster som är 14 år, Moa är ju 12 så dom är nästan som systrar dom två.

Bläddrar som en besatt i alla inredningstidningar jag kan hitta och har nu beställt efter en prenumeration blir nog några till sen. Behöver all inspiration jag bara kan få.

Ha en skön kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela