tessan72

Trött men...

Publicerad 2010-03-31 10:44:33 i Allmänt,


... rätt glad i alla fall. Skäms dock lite då jag nog gav intrycket att vara en urkass mamma i morse :O

Tar det hela från början:

Sov som en kratta i natt på grund av att jag har något som heter RLS (restless legs) när jag drabbas av detta vilket inte händer varje natt men titt som tätt så blir sömnen såklart lidande då jag måste upp och gå stup i kvarten. Inatt var det extremt jobbigt så det blev inte mycket till sömn. Då jag väckt Moa kl. 07.00 frågade jag henne om det var ok att jag gick och la mej igen och det var det. Hon är ju 12 år och klarar av det mesta själv och hade det varit något hade hon bara kunnat gå upp och fråga. Småtrollen vaknade kring 08.00 dom sov fantastiskt länge men den här mamman var riktigt trött och frågade om dom kunde se film en stund i sitt rum så jag kunde dra mej en liten stund bara. Mmm... somnar som en stock och vaknar av att hunden skäller som en toka. Drar på mej morgonrocken och springer nerför trappan ser att ytterdörren är öppen. Smilla håller i vår hund (hon är rätt stor och Smilla rätt liten) så jag frågar: "Varför har ni öppnat dörren?" Hör en mansröst svara: "För att jag plingade på!" Kände mej verkligen urusel som mamma och vad ska han ha trott? Att detta inträffar varje morgon vilket det verkligen inte gör... fast och andra sidan, vad ska jag bry mej om vad han tänker kommer knappast att se honom igen, det var en försäljare såklart. Är dock mäkta impad av att Smilla höll fast Foxy som faktiskt stod stilla bredvid sin lillmatte trots skällandet och att hon var upprörd över en främmande man utanför dörren, haha... vilket uppvaknande.

Idag skriver vi på försäljningen av lägenheten, JIIIPPPPIIII!!!

Ha en underbar dag :)

 

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2010-04-01 07:06:20

Grattis till försäljningen! Hoppas ni fick riktigt mycket för lägenheten så ni kan shoppa loss inför flytten. När går flyttlasset då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela