tessan72

3-års kontroll

Publicerad 2010-11-22 13:15:10 i Allmänt,

Min yngste son är ingen "Linus på linjen" bild är det ett PROBLEM? Han är tydligen lite kortare än medel och lite lättare alltså vikt och längd följs åt. Sköterskan frågade om han varit sjuk under senaste tiden eftersom han var så liten. Nej, svarade jag men både jag, pappan, far och morföräldrar är korta och var tunnisar i barndomen så det är nog ärftligt. Trots detta försökte hon få det till att det måste bero på något fel. Äter han som han ska: Ja svarade jag + lite till också han har inget fel på aptiten och äter i princip allt. Berättade även att på dagis tycker dom han är lång då han är i samma längd som 4-åringarna där. Hon svarar lite snäsigt: Nej det är han inte.
MEN HALLÅÅÅÅ??? Känns som om dom gör allt i sin makt för att hitta ett fel där inget finns känner att jag blir mer och mer irriterad så det är bäst att skriva av sig och sen släppa det hela och gå vidare med resten av dagens fix och trix.

schemat står nämligen att lokalisera fram allt julpynt som jag inte sett sedan vi flyttade, sen pynta såklart och baka lite pepparkakor :)

Igår såg vi en film som bygger på en sann historia som handlar om och heter: "Natalee Holloway" hon försvann för 5 år sedan drygt när hon var på mini semester med 150 skolkamrater på Aruba. Man blir både arg och ledsen när man ser filmen och har du inte sett den rekomenderas den med näsduksvarning dock. Googlade lite fakta efter filmen och ja verkligheten är ju verkligen värre än fiktionen.

Ha nu en toppendag :D

Ps. Givet blir det en sväng till stallet i afton :) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela