tessan72

Inte mycket idag inte...

Publicerad 2010-11-15 15:02:36 i Allmänt,

Är trött i hela kroppen idag och känner inte för att göra något alls egentligen. Ska fara iväg till stallet och galoppträna Recke och då kanske jag vaknar till liv igen :)

Har möblerat om i köket, ska bli spännande att se vad gubben mine tycker om resultatet, hehe...

Fick mms av Loella nyss och den stora rundbalen i hagen står inte alls där den stod igår så man kan ju undra vad våra goa hästgubbar sysslat med inatt???

Nä, nu ska jag ta och börja göra mej klar för stallet :D

Ha en toppenafton/kväll :D

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2010-11-15 20:28:09

Sv: jo det är han verkligen, och det blir bara bättre och bättre ju mer man lär känna honom!

Postat av: Lina

Publicerad 2010-11-15 22:05:38

sv: nog kan jag göra det, kan ju höra av mig när jag ska rida ut, imorgon blir det en snabbis kring typ kvart över 3 till typ kvart i 4 sen vet jag inte riktigt hur det ser ut på schemat!:)

Postat av: Lina

Publicerad 2010-11-16 08:09:50

Ja det går nog bra, han ska nog stå i helgen för han ska tp få behandling men annars går det kanske på fredag eller nått. Måste höra med Camilla också,

annars får jag väl rida förbi hemma hos er hah=)

Postat av: Lina

Publicerad 2010-11-16 21:22:36

Sv: jodå:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela