tessan72

Trög uppdatering här nu...

Publicerad 2010-11-14 22:45:53 i Allmänt,

... bloggar ju även på Stallbrudarnas blogg och då blir denna tyvärr lidande.

Hur som helst så är det mycket pluggande nu och mörkret gör att man blir trött, grinig och hängig. Barnen har varit sjuka i omgångar och så även vi men det tar sej :) Snön ligger vit på marken och det ljusar ju upp tillvaron mer än vad man tror.

Igår var Jimmy på 30-års fest hos en gammal barndomskamrat och han hade mycket trevligt. Moa sov över hos en väninna i stan och Albin var i hamn. Jag och småtrollen såg lite film och möspös i soffan, riktigt mysigt :)

Idag har jag varit i stallet rätt länge och vi har fixat med lösdriften osv, mer om det går att läsa på bloggen jag länkade till ovan. Måste bara säga att Rekylen är helt underbar han får mej verkligen att slappna av och bara rensa hjärnan en stund, vilket verkligen behövs när man är 4-barns förälder och dessutom pluggar.

Smilla var så söt igår när jag sa att dom skulle få sova på soffan säger hon: "Mamma du är så snäll vet du, du är bäst." Tror jag ska låta dom sova där fler gånger, haha :) Dom är så goa och fina barnen så hjärtat svämmar över ibland :)

Nä, nu ska jag mysa ner mej i sängen och se ett avsnitt Criminal Minds innan jag slocknar.

Sleep tight, dont let the bugs bite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela