tessan72

Ventilen

Publicerad 2010-11-23 13:44:24 i Allmänt,

Har kommit på att jag använder oftast denna blogg till att blöda ur mej sorg, ilska, frustration eller irritation ja även glädje ibland :)

Nu kommer ett stort irritations inlägg så håll i hatten :)

Telefonförsäljare: Finns det något mer irriterande? Känns som om dem dessutom klumpar ihop sig och ringer inom samma period när dem är igång. Idag har jag haft ordentlig migrän och tog två treo och la mig ned för att vila i en halvtimme. Under denna korta stund hinner 7 st säljare ringa så när sista samtalet kom skrek jag i luren: "NU FÅR DET VARA NOG!!!" Mannen i andra ändan som inte hade en aning om de andra samtalen blev smått förvånad och mumlade ur sig ett Förlåt, haha... Men man blir sjuuuuukt irriterad och alla ringer om olika pensionsfonder, någon mer som blir terroriserad just nu?
bild

Lugnar i varje fall mina nerver med härlig musik av Free :)

Ha en toppendag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela