tessan72

Börjar energin rinna tillbaka igen :)

Publicerad 2010-10-03 10:30:03 i Allmänt,

Har varit sjuk riktigt risig och helt orkeslös men idag känns det äntligen som om energin är på väg tillbaka i kroppen igen :) Tänk om det inte fanns penicillin hur lång tid hade det då tagit att repa sej efter detta?
Idag ska jag hänga med Loella till stallet för att få instruktioner om matning av hästarna som står där ska nämligen sköta hennes goa Zeb när hon är borta. Han är nog den finaste goaste häst jag träffat på sen La Bombina som fortfarande äger en del av mitt hjärta trots att det nog var 4 år sedan  jag sist träffade henne. Så tack Loella för att jag får låna honom och mysa, få se om jag vågar mej ut på en ridtur också :)
Skolan funkar rätt bra och jag tycker det är riktigt roligt att plugga blir ju dessutom lite klokare på köpet :)
Helgen har varit mysig och lugn vi har till och med hunnit mysa massor jag och älsklingen, man  måste ju ta tillvara på alla tillfällen då  man har småbarn. Tänk att efter drygt 7 år tillsammans får jag fortfarande fjärilar i magen då han tittar på mej eller rör mej då jag passerar, det är kärlek det :)
Ha en toppendag och njut av solen :)))
Ps. Nu byter den inte rader igen och jag blir så arg... Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela