tessan72

Glad trots en mindre rolig blessyr...

Publicerad 2010-10-15 16:28:14 i Allmänt,

I tisdags gjorde jag det äntligen :) For och kikade på en häst har ju pratat om detta i åratal nu och äntligen kommit till skott. Till min förtjusning är hästen som heter Rekyl Sund (Rekylen) helt underbar på alla sätt och vis. En lugn nöjd 11-åring som har massor kvar att ge och vi ska ge honom massor tillbaka i både kärlek och omsorg :) Känns himla bra :) På lördag nästa vecka får vi hem underverket :)

Så till blessyren som inte alls är speciellt rolig inte särskilt farlig heller men fruktansvärt irriterande. Har fått en inombordare mitt på snoken och imorgon har vi klassfest, snacka om typiskt :/ Jag är ut så sällan så det hade väl varit kul att få känna sej åtminstone halvsnygg, nu kommer jag endast att tänka på den där FINNEN :(
Annars är allt toppen alla är friska och glada :)
Ha nu en underbar  helg :)

Kommentarer

Postat av: Jessicaistockholm

Publicerad 2010-10-16 07:49:26

Tjena tjejen!

Hoppas allt är väl var inne på Amelia bloggen och sett att du (bloggen) flyttat hit. Nu har vi inte hörts på så länge att man nästan får abstinens....

Kram Jess

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela