tessan72

Ny design

Publicerad 2010-10-25 11:38:40 i Allmänt,

Albin var snäll och ändrade min design så den blev lite roligare. Nu använde han en färdig mall och ska ändra om den igen sen när han har mer tid på sej. Blev ju inte riktigt som jag tänkt men hela familjen är då med och det får duga för nu :)

Har lite migrän skalle idag men ska försöka mota bort den med lite Treo så jag orkar plugga vidare. Fick förresten mitt första betyg idag i ämnet Medicinsk Grund klarade kursen med ett VG och jag är jättenöjd :) Mitt absolut första bokstavsbetyg och dessutom ett riktigt bra ett :)

Som jag tidigare skrev så blir det pluggning idag men barnen är lediga så jag avvaktar tills dom är nöjda och belåtna så det blir lite lugn och ro. Smilla har feber dessutom så jag vill ju gärna vara med henne så mycket som möjligt och mysa till det, är viktigt att känna sej ompysslad då man är liten och sjuk, jaja... skönt även då man är är gammal och grå :)

I afton blir det stallet och premiärtur för mej på hästryggen, ska bli spännande men känner mej ändå rätt lugn då Rekylen är så sansad, längtar :) Mer om det får ni läsa på Stallbrudarnas blogg.

Ha nu en underbar dag :)

Kommentarer

Postat av: luffi

Publicerad 2010-10-25 11:59:44

Hejsan!!



Bara lilla jag som kikar in och säger hej! Allt bra med dig idag? Kram luffi

Postat av: luffi

Publicerad 2010-10-25 18:37:00

jo tack bara bra här med.. gör du då?> kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela