tessan72

Sjuka barn :/

Publicerad 2010-10-26 14:06:25 i Allmänt,

Smilla drattade dit i förrgår med hög feber och hosta men idag är hon feberfri och pigg igen :) Givetvis har nu Philip fått feber stackarn... Känns som att han haft nog med ögonoperation osv, men inget att göra bara gilla läget.

Har prov imorgon, på torsdag och inlämningsuppgifter till på fredag så det känns som om lite lugn och ro skulle vara toppen. Blir väl att sitta uppe hela natten lååång istället så jag hinner. Usch vad negativt detta blev då, var absolut inte min mening men rätt skönt att skriva ur sej lite så blir humöret kanske lite bättre. Känner mej så stressad så jag tror att jag dyker ner i soffan med småtrollen en stund och vilar sen ta tag i pluggandet igen med mer samlade krafter.

Blir en tur till stallet sen har tänkt mysa på lite med käre lille Rekylen och det är lite som meditation :)

Ha nu en toppendag trots att jag öst ur mej galimatias :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela