tessan72

Helgens bravader & vardagens synd ;P

Publicerad 2010-09-06 13:58:04 i Allmänt,

Helgen har flutit på bra trots att förkylningen gjort att det känts som om man rört sej i tjock lera allt har varit ansträngande. Men har haft rätt roligt i både stall, skog och hemmavid. Vågade mej till och med på att rida en liten stund i lördags var ju några år sedan sist så självförtroendet är inte i topp då det gäller hästar nuförtiden. Men med en lugn fin häst så ordnar sej allt :)

Har suttit och pluggat hela förmiddagen med avbrott för MERA KAFFE stunder och nu darrar hela jag, haha... Ska nog försöka vara försiktigare imorgon. Har just hämtat hem barnen från dagis så nu lägger jag böckerna åt sidan en stund och fortsätter mitt pluggande när gubben kommit hem från jobbet.

Ha en underbar dag :)

Ps. Var rätt smart och skrev om Progg när det gällde att beskriva ordet Motkultur och använde min käre far som exempel då han är en gammal proggare, hittade till och med en bild på gänget i sina yngre dagar:
Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela