tessan72

Regn, plugg & noll koncentration.

Publicerad 2010-09-21 12:16:04 i Allmänt,

Sitter duktigt vid datorn och försöker plugga men hjärnan vandrar iväg åt helt andra håll hela tiden kan inte förmå mej till djup koncentration.
Regnet öste bara ner för en stund sedan och jag hurvas hela tiden, håller jag på bli sjuk igen?
Dagen började med gråt och tandagnisslan. Philip ville inte till dagis och grät stora floder trots alla mina försök till uppmuntran. Han fortsatte gråta hela vägen till dagis och när jag for därifrån, kände mej som det absolut största svikaren på hela jorden. Efter att ha varit hemma en stund ringer dom från dagis och berättar att läget är helt under kontroll så då gick det pusta ut. Kändes viktigt att få iväg honom idag dels för att jag behöver plugga och dels för att imorgon har dom långdag där och jag hoppas vi slipper samma procedur imorgon nu. Gör så ont i mamma hjärtat och jobbigast är det ju för Philip om han är så ledsen.
Nä, nu ska jag göra ett tappert försök att fortsätta mitt pluggande, var ju inget positivt inlägg detta inte bara gnäll, gnäll och gnäll... ska bättra mej så blir det roligare läsning ev ikväll :)))
Ha en bra dag :)
Ps. så har jag samma problem igen, det går ej göra radbyten *morr* Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela