tessan72

Im back :)

Publicerad 2011-04-21 12:23:33 i Allmänt,

Har inte skrivit på ett tag då jag jobbat rätt mycket så tiden har helt enkelt inte räckt till.

Har börjat jobba på en till avdelning på Bureågården och trivs riktigt bra även där, ska inskolas på ytterligare en avdelning inom kort så jag lär inte ha problem med att få komma ut och jobba :)

Förkylningar har härjat här i huset och nu är alla utom jag helt friska, hostan håller i sig och jag känner mig rätt trött och slut pga den.

Har ju fortsatt att rasa på vågen och det känns bra, jag kommer i kläder som det var åratal sedan jag sist kunde ha och det är en riktig sporre att fortsätta :)

Något jag ibland saknar och som jag kommer att unna mig någon gång när jag riktigt vill lyxa till det är choklad, är ju en chokladoman. Fazer söker testpiloter till att prova deras olika chokladkakor och för att kunna göra det måste du anmäla dig här.

bild

Ha en underbar PÅSK :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela