tessan72

Men Yeah :)

Publicerad 2011-04-08 12:41:44 i Allmänt,

Vågen visar -3,5 kg på knappt två veckor och jag känner mig verkligen taggad av detta otroliga resultat :) Har faktiskt inte varit stenhård med mig själv utan unnat mig en godbit ibland men något jag absolut inte gör numer är att frossa. Har bytt ut några måltider om dagen mot Nutrilett och resten äter jag som vanligt, äter mig mätt men inte mer. Dricker massor av vatten och motion, ja det får jag ju i stallet :)

Och visst i början är det mycket vätska som försvinner ur kroppen men detta gör ändå att jag ser ett resultat vilket får mig att bli ännu mer taggad att nå  mitt hemliga MÅL :)

De små är sjuka och hostiga, båda har haft hög feber och hostan är inte att leka med men nu verkar det gå nedåt i alla fall.

Idag är det 13 år sedan Moa såg dagens ljus för första gången och jag minns det precis som det vore igår. Klockan 00.17 på beräknat datum "ploppade" hon ut och det var lite kaos då 7 andra förlossningar var igång samtidigt. I vårt rum var endast ett biträde och när jag säger till henne: "Nu har jag krystvärkar!" säger hon: "Vänta!" och springer iväg för att leta rätt på en barnmorska. Dem kommer in på rummet och ska kolla om det verkligen är krystvärkar och när värken kommer tar jag i för kung och fosterland och föder fram lilla Moa så snabbt att dem knappt hann fånga upp henne :) Älskar dig så mycket gumman :)))

Ha nu en toppenhelg :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela