tessan72

Stolt över mig själv :)

Publicerad 2011-04-02 12:52:48 i Allmänt,

-2 kg visar nu vågen och jag känner mig verkligen taggad. Kör fortfarande Nutrilett men unnar mig ett mål vanlig mat/dag. Har bestämt mig för att kunna unna mig något gott mellan varven men absolut inga frosserier.

Igår lyxade jag verkligen till det och åt Lacke Toast på Old Williams, mums :)

Är rätt sliten idag då jag drack igår och inser varje gång varför det händer så sällan... blir både för rund under fötterna och alltför bakis för att det ska vara värt det.

Smilla är frisk nu men Moa har trillat dit och ligger nerbäddad i sängen, hoppas hon blir frisk snart min goa gumma.

Ha en fortsatt trevlig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela