tessan72

Livet, lyckan, sorgen & kärleken

Publicerad 2011-08-18 14:04:32 i Allmänt,

Skriver ju sällan annat en recensioner just nu och det beror på mycket... har inte så mycket skrivarinspiration och sånt jag gärna skriver om känns lite för känsligt och sånt vill jag gärna behålla för mina närmaste och mig själv.

Våren har haft sorg, smärta & elände i bakfickan och sommaren kom med hopp, glädje och lycka. Så det börjar ta sig i varje fall :)

Tyvärr så kommer sorgen krypandes igen då vi ska ta bort vår kära fyrbente vän Foxy. Hon har haft problem med öronen till och från nu under några år och tidigare var det längre mellan "skoven" och bara i ett öra. Nu har det spritt sig till andra örat och direkt vi lyckats få bukt med eländet så kommer det tillbaka igen. Så i veckan får hon somna in vår älskade vän.

bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tezzan

En toka som bloggar om det mesta och int alls :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela